mercredi 5 octobre 2011

Лабораториски вежби во групи - Водороден показател (pH)

Прочитај го внимателно наставното ливче и работи според писмените упатства од ливчето и усмените напатствија од наставникот. Поставените прашања и добиените резултати внеси ги во тетратката.


Pra{awa
: 1. [to e jonski proizvod na vodata i od {to zavisi?

2. Kakva }e bide sredinata vo zavisnost od koncentraciite na vodorodnite(H3O+) i hidroksidnite(OH-) joni?

Namesto da se zadavaat c(H3O+), zgodno e ako kako merka za toa dali sredinata e bazna, neutralna ili kisela se vovede nova veli~ina koja se vika VODORODEN POKAZATEL so oznaka pH(se ~ita pe-ha).

-log c(H3O+)

pH = __________________

mol/dm3

Zada~a:

  1. Na strana 80 od u~ebnikot po hemija za vtora godina na reformiranoto gimnazisko obrazovanie na sl.4.16 vidi go soodnosot me|u koncentracijata na vodorodnite, hidroksidnite joni i pH.

Koi vrednosti za pH odgovaraat na kisela, neutralna i bazna sredina?

Vnesi gi vo tvojata tetratka!

  1. Na strana 81 od istiot u~ebnik pro~itaj kako mo`e eksperimentalno da se opredeli vrednosta na pH!
  2. Na tvojata rabotna masa ima pove}e proizvodi so razli~na vrednost na pH (mleko, sok, ocet, {ampon, limon, jabolko, sredstvo za ~istewe i dr.).

So pomo{ na univerzalna indikatorska (pH) hartija opredeli ja pH vrednosta na istite.

4. Dobienite rezultati vnesi gi vo tabela vo tetratkata.

5. Prezentiraj gi dobienite rezultati pred ostanatite u~enici.


Супстанца

Вредност на pH




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire